2014. április 20., vasárnap

Ültetés



12. nap

A reggeli a húsvét jegyében telt, Kalináék tegnap festettek tojást, elsőre azt hittem hogy mindenkinek de kiderült hogy csak maguknak, így a maradék 7 ember megosztozott két főtt tojáson meg némi baromfisonkán.
Reggeli után busz jött értünk hogy elvigyen fát ültetni, egy órányi utazásra után megérkeztünk egy  hegyre, agyagos köves talajba kellett ültetni. Nyugtatgattak hogy ezek speciális fák és nagyon bírják de azért szerintem csak meg fog dögleni az összes két héten belül.
Közben be kellett mutatkozni a helyi vezetőknek, Seyhan azt mondta hogy mondjuk a nevünket és az országunkat, mivel én voltam az első ügyesen végigdaráltam hogy Gaspar, Magyarisztan mindenkinek. A többiek inkább kihagyták az országot a nevük után.
Az ültetés után a helyiek baromi gyorsan elhagyták a területet és mentek piknikezni így a kis csapatunkra maradt hogy összeszedjük a szemetet, mert itt minden programpont úgy végződik hogy összeszedjük a szemetet.
A pikniken nagy grillezés meg török zene meg tánc volt egy erdős részen, nekem személy szerint a hely jobban tetszett volna grillezés török zene meg tánc nélkül de hát ízlések és pofonok. Legalább a szemetet nem kellett a végén összeszednünk.
Délután megpróbáltunk napozni a parton de túl hideg volt így csak üldögéltünk fázósan és söröztünk, közben Kalina szórakoztatott minket a bolgár kalandjaival, nem tudom hogy tényleg ennyire szürreális dolgok történnek vele vagy csak nem beszél jól angolul.
Segítettem a Gitáristennek mosni, szerencsétlen még nem látott mosógépet és azt hitte hogy ez egy nagy közös program. De majd most remélem megtanulja és nem engem fog cseszegetni.
Holnap parttakarítás meg workshop, alig várom.

A gitáristen összemosta a fehér pólóját a fekete nadrágjával, most itt őrjöng hogy mit fog mondani a szüleinek a szürke ruhájáról. Mondtam neki hogy örüljön hogy nem a piros kabátját próbálta együtt mosni a fehérrel. Szerintem ezután nem az én segítségemet fogja kérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése