2014. április 16., szerda

Teknős aura



8. nap
Mikor azt mondtam, hogy nem lesz szemét, amit felszedjünk a parton végzetes hibát követtem el, mivel nem számoltam vele hogy hétvégén az embereknek van ideje strandolni. Ennek megfelelően mindent találtunk a koszos pelenkától a használt óvszeren keresztül a vodkásüvegig. Láthatóan minden korcsoport megtalálta a szórakozási lehetőséget.
A parton lejjebb végre közelről is láttunk teknőst, ez is halott volt de csak maximum egy napja, Kalina megérezte a csakráját is, volt neki, legalább 20 centire a teknős fölött kezdte érezni. Próbálta elmagyarázni hogy ha van benne csí akkor azt még ki lehet nyerni belőle, de megkértem hogy inkább ne nyúljon hozzá mert ettől már legfeljebb szalmonellát lehet kapni nem pozitív energiákat.
Délután workshop volt, nem a kedvenc elfoglaltságom, fogalmam sincs, mit lehetne a helyi gyerekekkel kezdeni, majd próbálok nem feltűnően csak sodródni az árral. A megbeszélésen volt egy kis üvöltözés , nem komoly de azért szép hogy alig egy hetet kellett várni rá.
Közben próbálok magamnak teát készíteni, török tea egy kis iszonyatos erős feketeteából és cukorból áll amit forróvízzel higítanak, nekem még nem sikerült megtalálni a helyes arányt ez is valami borzalmasan erősre sikerült de még nincs ébren Angela hogy csináljon nekem egy jót.
Délután elmentünk focizni a helyi kicsikkel hogy levezessük a feszültséget, nagyjából egy órán keresztül üvöltöztem velük hogy passzoljanak, de a végére már egész jól ment. Holnapra meg kellene tanulnom hogy mondják törökül hogy „labdavesztés után zárj vissza védekezni és ne feküdj le az ellenfél kapuja előtt”. Vagy először a számokat tízig.
Este megint Yusuf főzött, jó volt bár az alvásban nem segít hogy 11 kor esszük ezeket a vacsorákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése