2014. április 21., hétfő

Smells like teen spirit



 13. nap

A lányok elloptak a tegnapi faültetéses buliról három fát, így szemétszedés előtt még azt is el kellett ültetni. Nyilván nem a lányoknak hanem nekem és Lucának kellett megcsinálni, de most legalább van 3 csenevész palánta a kerítés melletti gazban. Úgy érzem sokat tettünk a környezetünkért.

Délelőtt szemetet szedtünk a parton, Gitáristen Georgiana meg én mentünk kb együtt,csatlakozott hozzánk egy kedves helyi bácsi akinek valamilyen oknál fogva nem volt nyelve; de jelbeszéddel megkérdezte hogy én és a gitáristen együtt vagyunk e, utána meg negyed órán keresztül követett és rámutatott minden szemétre amit meglátott hogy azt is szedjük fel.

Dél körül úgy döntöttünk, hogy elég volt a takarításból, továbbmentünk megnézni a teknősök párzó helyét a gyárnál. Megnyugodtunk; már készülnek az idei kisteknősök.
Ebédre nem volt bevásárlás ezért mindenki megtagadta a főzést, fél három körül meguntam és csináltam egy levest de legközelebb valószínűleg lemegyek eszek egy kebabot és jóllakva nézem hogy ki hal először éhen a laptopjára borulva. Bár valószínűleg senki, inkább kimennek és esznek kenyeret üresen de nem adnak belőle senkinek.

A délutáni workshop meglepően jól ment, mindenféle ötletek voltak meg kiosztották a feladatokat is, mondjuk én semmit nem vállaltam be, de majd ott segítek ahol tudok. Szerdán nemzeti ünnep van az országban, mi az iskolába vagyunk hivatalosak valami rendezvényre ahol produkálni kéne magunkat, egyenlőre úgy néz ki hogy a helyi gyerekek és szüleik végignézhetik ahogy teknősnek öltözve táncolunk a Happy című számra.


Vacsorát Kalina helyett Yusuf főz, ez praktikusan azt jelentette hogy nem salátát eszünk olajjal (Kalina nem főz jól), hanem csirkeszárnyat zöldséges paprikásban. Végre valami jó hír mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése