2014. április 22., kedd

Tánctanulás

14. nap

Elkezdünk készülni a holnapi iskolai bulira, első körben megtanultuk a táncot, olyan mint az összes közös tánc amiben részt vettem eddig, a mozgások kb megvannak ha van előttem valaki aki tudja a lépéseket és tudom követni. Pech hogy a fellépés második felében én leszek az első sorban Gitáristennel.

Tervezünk még arcfestést is,erre is gyakoroltunk, a kreatívok kifestették a többieket.

Juli a nap. Én nem tudom mi akarok lenni. De ha adnak zöld festéket bármelyik gyereket kifestem maszk nélküli tininindzsának.
Gitáristen festett magának szakállat, annyira elégedett volt vele hogy egész nap nem mosta le. Tanítás előtt felköszöntöttük Georgianát, fantasztikusak a csoportképek a szakállas Gitáristennel.
Megtanultuk törökül a dátumokat és az időpontokat, kicsit meglepődtem hogy van szavuk a másodpercre is, amilyen lazán kezelik itt az időpontokat bőven elég lenne ha csak az egész órákra hivatkoznának. A tanítás második felében megtanultuk a legfontosabb kifejezéseket holnapra, itt egy kicsit elbizonytalanodtam, néhány példa: -hagyd abba, menj innen, mindenki legyen csendben; nem tűnnek könnyen kezelhetőnek.
Még egyszer elgyakoroltuk a táncot a helyi gyerekek nagyon jól szórakoztak. Igazából mindegy hogy mi lesz holnap csak videó ne készüljön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése