2014. április 13., vasárnap

"Ezzel mondjuk pont átvertek..."



5. nap
Ma elhatároztuk hogy délután végre a mentorok nélkül is bemerészkedünk a városba. Ennek megfelelően délelőtt Facebook party volt, meg egy kis tengerpart.
 Mivel hétfőnként van bevásárlás valószínűleg a vasárnapjaink a maihoz hasonló diétás étkezéssel fognak telni, saláta salátával és jughurttal, mellé finom csapvíz, de jó marketinggel ezt a napot kinevezzük méregtelenítő napnak és máris egészségesebben hangzik.

Ebéd után meglepő módon tényleg sikerült bemenni a városba, méghozzá teljesen egyedül. A többiek beneveztek egy hajókirándulásra 8 pénzért ahol még a teáért is fizetni kellett, mérhetetlenül lenéztem őket hogy lehetnek ilyen amatőrök hogy belefutnak a legalapvetőbb turistacsapdába. Kb negyed órával később sikerült a duplájával lehúzniuk egy étteremben mit amennyibe került volna a kaja; itt derült ki számomra hogy egy grammal sem vagyok jobb turista mint a csoport bármely tagja, de nem baj, jó tapasztalat volt amit a jövőben hasznosíthatunk. Elsődleges tervem annyira lebarnulni és megtanulni törökül hogy ne tűnjek ki a helyiek közül, addig ez a vásárlás téma hanyagolandó. Egyenlőre gyengén állok a megvalósítással, rákvörös vagyok, és nagyon szépen tudok köszönni és egy sört kérni a boltban (amit a mai tapasztalatokra alapozva tuti túláraznak csak most csak nekem, mert sehova nincs kiírva az ár).
Majdnem elfelejtettem, a Girátisten vett egy gitárt.
Este megbontottuk a Fütyülőst és végre mindenki együtt játszott valamit (kb activity rajzolós része); kivéve Malina aki viszont kiűzte az összes szellemet a lakásból amiért hálásak vagyunk.
Lefekvés előtt megjöttek a mentorok, borzalmasan kiröhögtek minket hogy hagytuk magunkat lehúzni és holnap hajnali hétre valami sportolást szerveztek a tengerpartra amiben majdnem biztos vagyok hogy el fog maradni de meglátjuk………

Ja azt hiszem elmarad, meg lehet hogy a reggeli is, így fél nyolckor csak én meg Angela vagyunk ébren. De én is blogot írok munka helyett, ő meg youtubon néz videókat valami tört szerverről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése