2014. május 15., csütörtök

tréning no3

Egy kis játékkal kezdtük a napot, 3 csapatot kellett csinálni. Nem, nem volt verseny. Igen volt akinek még mindig nem esett le hogy sosem verseny. Igen az egyik a gitáristen volt. Nem, sajnos továbbra se tudom hogyan lehet élni egy számjegyű IQ-val, de ha nagyon figyelek tuti rájövök a titkára.
A játék után a konfliktus kezelésről beszélgettünk, örömmel láttam hogy az elméleti PC bullshit mindenkinek nagyon megy. Egyszer mondjuk jó lenne látni ugyanezt a gyakorlatban is tőlük.
Igen egy kicsit felőrölt engem is ez a hét.

Délutáni program szerencsére utazás és turistáskodás volt, szép vulkanikus sziklák leginkább. Be volt ígérve egy teve alakú szikla is, én az első allomasnal büszkén lefotoztam (miután kiválasztottam a tök ugyanolyan 6 teve alakú szikla közül a legtevébbet). Negyed óra buszozás után viszont elértük az igazi sziklát, ami nem volt jobb mint az enyém csak komolyabb pr-csapat állt mögötte.
Holnap elhúzunk innen, lehet lassan meg kéne érdeklődöm hogy mi a többiek terve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése