2014. május 4., vasárnap

25%



26. nap

Egyedül mentem el Mersinbe, nem akartam hogy a Gitáristen véletlenül elkísérjen ezért el kellett indulnom mielőtt felébred.
Indulás előtt megvettem a világ legrosszabb rágógumiját, igazából gyanús lehetett volna, hogy csak a vizemet fizetteti ki velem a boltos és legyint a rágóra.
Fél óra buszozás után 11 körül megérkeztem a Citybe, sajnos az eltérő életritmus miatt még egy bolt sem volt nyitva, a bazársoron néhány árus már elkezdte kipakolni a hamis órákat de még csak meg se próbálták rámsózni őket. Valószínűleg helyinek tűntem és tudták, hogy ezeket csak a hülye turistáknak tudják eladni. Vagy csak látszott rajtam hogy csóró vagyok.
Megvettem a győztes pólót, sajnos csak itthon derült ki számomra hogy a kínai minőség kínai méretezéssel párosul, így nehéz szívvel odaadtam Angelának, Ő meg majd vesz nekem egy hasonlóan borzalmasat.

Ebédelni hazamentem, kiderült hogy Abir is elutazott keddig, így az a végtelenül ijesztő helyzet állt elő hogy egy teljes napig a társaság 25%-a a gitáristen. Mondjuk nem nagyon használta ki a lehetőséget, egész nap Narutót nézett és hangfalakat hasonlított össze. Azért Angelát kicsit sikerült kiakasztania; mivel nem tud főzni, rábízzuk a mosogatást, de ő ami nehezen elmoshatónak titulál (lábas, serpenyő…..) azt nem mossa el.
Jövő hét végén elő kell adnunk a "szemétszörny megöli a kisteknősöket és táncol a sírjukon" című darabot, mivel még sehogy nem állunk az olaszok kitalálták hogy talán hétfőn délelőtt is workshopozni kéne meg délután is. Próbáltam érvelni hogy de hát délelőtt a partot kell takarítani ami létfontosságú és fontos feladat de nem bírtam röhögés nélkül végig mondani.

Szóval holnap egész nap kreatívkodás.

Fasza.


De egy táncot akkor is beerőszakolok az előadás végére.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése