2014. május 29., csütörtök

Fodrász

50. nap

Úgy döntöttem hogy most már mindenképp kell egy hajvágás. Megkérdeztem Yusuftól hogy hol érdemes próbálkozni a faluban és a bevásárlás előtt útba ejtettem a fodrászatot is.
A fodrász nagy arc, Mehmed-nek hívják, és nem nagyon tud angolul. Meg magyarul se. Én meg megint elkövettem azt a hibát hogy majd csak elmutogatom hogy "csak két centit vágjál le a tetejéből hogy ne nézzen ki ilyen hülyén". A megoldás az volt hogy híres emberek neveit mondtuk, melyikre hasonlítson, nem igazán az én játékom mert fogalmam sincs hogy melyiknek van jó haja. Végül én megállapodtam Brad Pittnél, Mehmed meg mindenképp Justin Biebert akart. Sajnos nála volt az olló. De a végén szerinte Justin Pitt lett. Lehetne rosszabb is.
A bevásárlás remekül sikerült, úgy döntöttem hogy gyümölcsdiétán leszek 2 hétig meg néha elmegyek dönerezni. Esetleg ha valaki túl sokat főz akkor kérek a maradékból. Igazi fesztiválarc leszek a végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése