2014. május 27., kedd

Origami

49. nap
Elmentünk hogy másodszor is előadjuk a darabot, de egyel magasabb szinten, az általános iskolásoknak. Az elején technikai nehézségek voltak a projektorral meg a zenével, a 70 db nyolcéves meg ott őrjöngött a színpad előtt de végül jól sikerült az előadás meg a prezentáció is.

Utána se mehettünk még haza, átmentünk egy másik iskolába hogy origamizzunk az ottani gyerekekkel. Az volt a terv hogy teknősöket hajtogatunk ami nem is lenne rossz, de sajnos még a csoport nagy részének is meghaladta a képességeit, így kicsit nehéz átadni a tudást a gyerekeknek úgy hogy még csak a nyelvüket se beszéljük.
A végén a beszámolók szerint nagyjából mindenki leült egy padhoz és megcsinálta az odahozott papírfecniket teknősnek. Én is meghajtogattam vagy húszat. De most legalább nagyon tudok teknőst hajtogatni. Kiosztottuk a festett kagylókat is, állítólag az összes gyerek az én nindzsás kagylóimra hajtott, ez egyiket le is fotóztam amint éppen örül hogy az enyémből kapott. Ez mondjuk a képen nem látszik de tényleg örült.
Este a teknősmentés alatt a gitáristen kiakadt valamin, eldobálta a 4 működő lámpából az egyiket ami eltört, inkább otthagytuk Lucával amíg lehiggad. Luca 10 perccel később utolért, Husszem állítólag éppen hason fekszik a homokban és gödröt ás, így otthagyta.
Aztán a Gitáristen is befutott, az út hátralévő részében próbáltam vele komolyan beszélgetni, tuti hogy nem fogott fel belőle egy hangot sem.
Sajnos most jutottunk el arra a pontra hogy kifogyott a kaja, el kellene mennem vásárolni mert az éhhalál elég szarul hangzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése