2014. június 7., szombat

AKÁCIÓ



Ó az utolsó teljes nap krónikája. Ha jobb az idő most tuti annyi lenne hogy egész nap a parton napoztam és már nagyon szép barna vagyok. De az idő szar volt, esett az eső és fújt a szél. Szar ügy.
Napozás és főzés helyett bementem a faluba ebédelni, sőt még két doboz török édességet is vettem, bár nem tudom hogy fog beférni a táskámba úgy hogy ne essen szét a papírdoboz. Mikor visszatértem a lakásba egyrészt ott volt a másik csoportból egy srác aki volt ugyanezen a teknősmentős programon és visszajött nosztalgiázni; másrészt ott voltak a vízművek emberei hogy most ebben a lakásban is elzárják a vizet. Negyed óráig szerelték a főcsapot, eláztatták a lépcsőházat és nagy büszkén elmentek. De vizünk továbbra is van. Nem mintha panaszkodnék.
Este búcsúbuli volt az étteremben, (valahogy Luca csaja is odakeveredett) nem kimondottan az a party hangulat, kis török tánc kis alkohol de senki sem sírt milyen búcsúbuli az ilyen.
Mondjuk nekem is vannak remek ötleteim mint 5 óra alvás után felkelni és blogot írni úgy hogy az éjszakát már az Isztanbuli reptéren töltöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése